fredag 14 december 2012

Tålamod

Nej det gick inte denna gång heller. Nu har vi gjort tre insättningar och jag trodde helt klart att jag skulle vara gravid vid det har laget men så fel jag hade. Så nu tar vi nya tag inför nästa år. Läkaren på kliniken säger att vi har goda förutsättningar för att det ska funka. Jag är lättstimulerad på låg dos och vi får många befruktade ägg som klarar sig till blastocyter. Vi måste bara ha tålamod. Ja det där med tålamod det är verkligen lättare sagt än gjort när man längtar så oerhört efter något. Får helt enkelt jobba på det. Vi har två blastocyter kvar i frysen. Så i januari tar vi nya tag och hoppas på att vi får sätta tillbaka en av dem. Tills dess är det bara att ha tålamod.

1 kommentar:

  1. Tråkigt att läsa att det inte gick denna gång. Jag hoppas ni får en lugn och härlig jul och så får ni ta nya tag efter jul.

    SvaraRadera